سر سپرده
بفرما مقاله حرف دل کتاب و....
عـکس کتاب مقاله دانستنی....

اگه تا روز قيامت

داشتنت نباشه قسمت

چشم براه تو مي مونم

با دلي پر از صداقت

اگه با اشکاي گرمم

دل سنگ برام بسوزه

اگه جسم من بپوسه

بعد دنياي دو روزه

اگه نقش قصه ها شي

مه روي قله ها شي

بري و از من جدا شي

اگه باشي و نباشي

نه فقط عاشقت هستم

مرحمي رو قلب خستم

اين تويي که مي پرستم

سرسپرده ي تو هستم

نه فقط عاشقت هستم

مرحمي رو قلب خستم

اين تويي که مي پرستم

سرسپرده ي تو هستم

اگه جاي تو به اين دل

همه دنيا رو ببخشن

ميگذرم از هر چه دارم

اگه باشي عاشق من

اگه زنجيره به پاهام

اگه قفل و اگه صد بند

ميرسم هر جا که هستي

به تو و عشق تو سوگند

اگه باشي تاجي بر سر

يا که از ذره اي کمتر

دل من داغ تو داره

تا ابد تا روز آخر

نه فقط عاشقت هستم

مرحمي رو قلب خستم

اين تويي که مي پرستم

سرسپرده ي تو هستم

نه فقط عاشقت هستم

مرحمي رو قلب خستم

اين تويي که مي پرستم

سرسپرده ي تو هستم

اگه با يک قلب تبدار

بشم از عشق تو بيمار

يا وجود عاشقم رو

ببرم تا چوبه ي دار

اگه زندگيم فنا شه

طعمه ي خشم خدا شه

يا که در حسرت عشقت

روحم از بدن جدا شه

اگه قلبمو شکستي

رفتي و از من گسستي

مهربون يا خودپرستي

هر چه هستي هر که هستي

نه فقط عاشقت هستم

مرحمي رو قلب خستم

اين تويي که مي پرستم

سرسپرده ي تو هستم

نه فقط عاشقت هستم

مرحمي رو قلب خستم

اين تويي که مي پرستم

تو بتي من بت پرستم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط CAPTION

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی